Ve dnech 24-26.12. a 31.12. bude prodejna uzavřena, 27-28.12. máme otevřeno do 14 hodin.
Přejeme Vám veselé vánoce a úspěšný Nový rok 2019 :)
Lupa

Reklamační protokol

Jakoukoli reklamaci se snažíme vyřídit ve zkrácené lhůtě 1 týdne

Před rozhodnutím reklamovat zboží se prosím ujistěte, zda nejde o jednu z těchto obvyklých situací:
- domněle chybějící část zboží je skryto v balíku v obalovém materiálu
- někdo jiný u vás již odebral část zboží
- zboží prodávané na metry je v jednom kuse, nikoli po metrových kusech
- nepostupujete podle návodu u zboží, kde je potřeba znát sestavení, aplikaci nebo funkce

Před tím než odešlete zboží k reklamaci, vyplňte prosím tento formulář. U zboží k reklamaci, které obdržíme bez údajů uvedených v tomto protokolu, začíná běžet reklamační lhůta až po obdržení údajů.


Máte dotaz ohledně reklamace? Kontaktujte nás na tel. 733 773 234







Lhůta pro vyřízení reklamace začíná dnem: 19.12.2018.
Reklamace bude vyřízena nejpozději dne: 19.01.2019.

ANO, souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platného zákona firmou TRAIVA s. r. o. (povinné)

image