Dokumentace BOZP a PO
Dokumentace BOZP a PO je webová online aplikace, obsahující vypracované dokumenty, rizika, osnovy školení, provozní bezpečnostní předpisy, legislativa, přehledně uložené v elektronických šanonech.
Na rozdíl od mnoha existujících příruček a programů BOZP a PO je program Dokumentace BOZP a PO koncipován tak, že obsahuje vyhotovené dokumenty, předepsané zákony a vyhláškami. Je zapotřebí pouze některé části doplnit jmény a místními údaji podle pokynů vypsaných modrým písmem. Všechny ostatní úkoly jako školení, soustavná kontrola, prevence rizik apod. budou plněny pomocí návodu ve formě tabulek a předtištěných formulářů.
Tento systém Vám umožní mnohem efektivnější práci, minimalizaci potřebného pracovního času a snižuje riziko opomenutí některých úkolů v oblasti BOZP a PO.
Více než 1000 vypracovaných vzorů dokumentů pro bezpečnost práce a požární ochranu, legislativa a praktické informace, v přehledném programu.
V průběhu let jsme věnovali desetitisíce hodin odborné práce, vysoce kvalifikovanými odborníky k vytvoření smysluplných vzorů Dokumentace BOZP a PO.
Bez obvyklého balastu opsaných frází a bezduchých, často nesrozumitelných vět.
Na rozdíl od jiných je lze použít pro přímé a efektivní řízení BOZP a PO, školení, analýzu rizik, kontroly a další předepsané činnosti.
Provozní bezpečnostní předpisy, rizika, bezpečnostní pokyny a další dokumenty mají logickou strukturu a jsou soustředěny na základní otázky: "Co udělat pro bezpečnost" a "Jak to efektivně provést".
Návratnost investice
Na vyhotovení jakéhokoli dokumentu BOZP, tabulky rizik, potřebujete jen 1% obvyklého času.
Obvykle postačí vyplnit jen hlavičky dokumentu a posoudit místní podmínky ... a dokument máte hotový.
Dokumenty doplňují také náš program Organizer BOZP a PO
Dokumentace BOZP a PO obsahuje
- profesionálně vypracované dokumenty, rizika, osnovy školení, provozní bezpečnostní předpisy, legislativu apod.
- přehledně rozdělení v elektronických šanonech do skupin pro firmy, školy, nemocnice a úřady
- celkem více než 1000 pravidelně aktualizovaných dokumentů
- vyhledávání dokumentů podle jejich názvu
- pracovat s programem lze kdekoliv na světě, stačí Vám jen počítač a internetové připojení
a mnoho dalšího ...
Nevyužijete celou Dokumentaci BOZP a PO?
V tomto případě Vám můžeme nabídnout Základní Dokumentaci BOZP a PO s možností zakoupení jen těch dokumentů, které opravdu potřebujete.
Organizer BOZP a PO
Organizer BOZP a PO je síťová online aplikace, která automaticky a spolehlivě hlídá termíny kontrol, revizí, školení - všech povinností BOZP a PO.
Pomocí programu lze efektivně řídit celou oblast BOZP a PO i ve firmách s mnoha závody a dislokovanými pracovišti.
Je take účinným nástrojem pro firmy dodávající služby BOZP a PO, neboť umožňuje rozdělení úkolů a jejich kontrolu na dálku. Žádný termín tak nemůže zůstat zapomenutý.
Termíny nařízené předpisy BOZP a PO jsou předprogramovány. Stačí si jen vybrat z tabulky lhůt a doplnit datum posledního provedení.
Ke každé lhůtě navíc nabídne vypracovaný, vždy aktualní, potřebný dokument z naší profesionálně vypracované Online Dokumentace.
Co Organizer BOZP a PO umí?
- automaticky sleduje lhůty kontrol, revizí, školení, zdravotních prohlídek a dalších termínů
- obsahuje více než 600 předprogramovaných lhůt BOZP a PO s dokumenty
- upozornění na lhůtu obsahuje vyhotovené potřebné dokumenty ke lhůtě (presenční listiny, záznamy o kontrole, apod.)
- lze vést odděleně libovolný počet firem nebo provozů a tím se stává také vhodným nástrojem pro firmy dodávající služby BOZP
- možnost vložení a sledování vlastních lhůt (např. schůzky, vlastní upomínky)
- umožňuje práci libovolného počtu uživatelů s řízením a kontrolou administrátorem
- umožňuje hlídání jakýchkoli jiných termínů a jejich kontrolu – efektivní řízení všech opakujících se úkolů
- popisy úkolů, dokumenty z kontrol mohou být vloženy ke lhůtám a taktu přehledně archivovány
- upozornění na lhůty pomocí emailu, nebo klienta (pouze OS Windows) při startu počítače
- vždy aktuální dokumenty bozp a po
- 3 stupně uživatelských oprávnění
a mnoho dalšího ...
Pracovat s programem lze kdekoliv na světě, stačí Vám jen počítač a internetové připojení.
Systémové požadavky:
Operační systém Windows: Win7 a vyšší (podporovány jsou 32 i 64 bitové verze), internetové připojení, internetový prohlížeč.
U ostatních OS nelze pouze využít klienta k upozornění na lhůty, pouze email.
Základní Dokumentace BOZP a PO
Obsahuje dokumentaci potřebnou ve všech firmách bez ohledu na jejich zaměření, vybavení nebo činnosti.
Profesionálně zpracovaná povinná dokumentace obsahuje provozní bezpečnostní předpisy, školení, kontroly a legislativu s průběžnou aktualizací.
Neobsahuje žádné dokumenty pro speciální činnosti (např. svařování, doprava, práce s nářadím, stroji apod.). Tyto dokumenty je možno jednoduše přikoupit.
Pro koho je Základní Dokumentace BOZP a PO?
Základní Dokumentace BOZP a PO je tedy vhodná pro firmy, které nemají žádné zvláštní činnosti nebo mají těchto činností velmi málo - pro malé firmy a živnostníky
(administrativa, prodejny, úklidové služby, jiné jednostranně zaměřené služby apod.). Pro větší fimy s více činnostmi je cenově výhodnější Dokumentace BOZP a PO obsahující kompletní škálu činností, strojů a zařízení.
Základní Dokumentace BOZP a PO je jednoduchým a přesto profesionálním nástrojem k vedení předepsané dokumentace k bezpečnosti práce a požární ochrany.
Za rozumnou cenu získává zákazník všechny plně vypracované dokumenty vyžadované legislativou a kontrolními orgány, které snadno doplní podle přiloženého návodu.
Návod zároveň osvětluje jakým způsobem péči bezpečnost a požární ochranu provádět.
Je tak i významným příspěvkem ke zvyšování bezpečnosti a snižováni rizik. Mimo to jsou obsahem plná, aktualizovaná znění zákonů a vyhlášek.